On je obraz Boha neviditelného, prvorozený všeho stvoření, neboť v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi – svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a moc...
Není větší slavnější a vznešenější téma, které bychom na této konferenci mohli studovat. Už samotné pomyšlení na Boha, který je Tři-v-jednom a zároveň Jeden-ve-třech nám bere dech a způsobuje bolení hlavy. A když k tomu přidáme téma oslavení, tedy vyvrcholení všech věcí, kdy se zjeví sláva Božích synů, kterou celé stvoření toužebně vyhlíží (Ř 8,19), musí se nám nad tou nádherou zatočit hlava.
Podíváme se na to, jak se jednotlivé osoby Boží trojice podílejí na oslavení křesťana – jak od věčnosti jednotně spolupracují na tom, že budeme před Otce přivedeni jako dokonale svatá a Duchem naplněná nevěsta Kristova.