On je obraz Boha neviditelného, prvorozený všeho stvoření, neboť v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi – svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a moc...
Nashvillské prohlášení o sexualitě z biblického pohledu | redakce | |
Pravda a modlářství (3): Nazývejme teologický omyl tím, čím je | David B. Garner | |
Eschatologie – co přinese budoucnost? (2) | Štěpán Rucki | |
Z pohledu exulantských kazatelů | Edita Štěříková | |
Zkažený systém (5) | David Gay | |
Pracovní shromáždění sboru | Clifford Pond | |
Paste Boží stádo, které je u vás! | Aleš Novotný | |
Jak se liší církev a sekta? | Daniel Adamovský | |
Mohou být ti, kdo neslyšeli evangelium, spaseni? | Pavel Steiger | |
Půjdou ateisté do nebe? Papež František tvrdí, že ano. | Leonardo De Chirico | |
Boží prozřetelnost | John MacDuff | |
Číslo 137 | redakce |